Aftellen...

Aftellen..

Over precies 1 week is het al weer zover, dan begint de 51ste KindervakantieWeek in Helvoirt. Op dit moment zijn de eerste vrijwilligers al weer druk bezig in en om D’n Inbreng om de laatste hand aan het programma te leggen en het terrein helemaal klaar te maken KVW.
Zoals iedereen weet is het thema dit jaar “Piraten” en gaan we samen met alle kinderen op zoek naar de schat van Kapitein Blauwbaard.
We hebben al super veel aan meldingen van kinderen binnen gekregen, maar we zien ook nog kinderen die opgegeven zijn door andere kinderen om daar mee in het groepje te zitten, maar die inschrijving mist dan nog. Dus, een kleine tip vanuit ons: vraag bij je vriendjes en vriendinnetjes na of zij zich ook al opgegeven hebben.

Zoals elk jaar zijn we bij KVW voorbereid op een slecht weer programma, maar aangezien de temperaturen in de zomer elk jaar wat hoger lijken te liggen zijn we sinds dit jaar ook voorbereid met een extreem hitteprogramma. Eigenlijk dus drie complete draaiboeken die klaar liggen! ?
We zijn benieuwd welke van de 3 het gaat worden (we hopen natuurlijk op het hoofdprogramma) en we hebben er in elk geval weer super veel zin in.

Mocht het je nu ook leuk lijken om deze programma’s in elkaar te zetten, creatief bezig te zijn door spellen te maken of steek je graag de handen uit de mouwen om dingen op te bouwen voor Kindervakantieweek? Laat het ons dan weten via kvwhelvoirt@gmail.com of loop de komende twee weken eens binnen bij D’n Inbreng. Er komen namelijk wat plekken vrij in onze werkgroep die we héél graag op willen vullen.

Aftellen..