Nieuw jaar, nieuw thema!

Wat lijkt de zomer alweer lang geleden.. Sinterklaas is in het land, de bladeren zijn aan het vallen en het wordt alweer een heel stuk kouder buiten, máár we weten nog precies hoe leuk KVW dit jaar weer is geweest!
Terwijl er in andere dorpen in Brabant menig Kindervakantieweek werd gecanceld door te weinig vrijwilligers, waren er in Helvoirt weer genoeg vrijwilligers om voor de 244 deelnemende kinderen een super week vol met sport en spel mogelijk te maken. Iets om als Helvoirtse gemeenschap trots op te zijn!

Na enkele weken bijkomen en de introductie van nieuwe werkgroepsleden zijn we weer volop bezig met de plannen voor het komende jaar, wat plaats gaat vinden van 14 t/m 18 aug 2023. We houden het thema voor dit jaar nog héél even geheim, (kleine hint; we zitten met onze tent die we elk jaar neer zetten al een heel eind in thema dit jaar) maar zet die datum vast in de agenda!

De afgelopen periode is er bij ons weer het een en ander veranderd, bijv;

·       Dit jaar hebben helaas Nienke van de Wiel – Mathijsen en Yvette Verstappen na heel wat jaren van dienst besloten om te stoppen als werkgroepslid.

·       Na onze oproep voor nieuwe werkgroepsleden hebben zich zoveel mensen aangemeld (wat op zichzelf al geweldig is!!) dat het te veel zou zijn om al die mensen dit jaar wegwijs te maken binnen de organisatie. We hebben om die reden dit jaar voor het eerst KVW Stagiaires. Zij kijken dit jaar alvast met ons mee om een beter beeld te krijgen wat de organisatie van KVW door het jaar heen inhoudt en melden zich *hopelijk* volgend jaar weer aan voor de werkgroep.

·       Er is na KVW weer behoorlijk wat vooruitgang geboekt in de verbouwing van jeugdhuis D’n Inbreng. Dit komt doordat een groot aantal werkmannen in en om Helvoirt aangeboden hebben aan D’n Inbreng om te helpen. Super natuurlijk, want dat geeft ons als KVW weer meer mogelijkheden om, als de verbouwing verder gaat, gebruik te maken van D’n Inbreng.

Als laatste dan nog een extra bedankje aan eerder genoemde, die o zo belangrijke vrijwilligers. Dus, alle leiding, frietscheppers, schminkers, DVB’ers, sjouwers en alle andere vrijwilligers die geholpen hebben om deze KVW mogelijk te maken. DANKJEWEL!

Het was wat ons weer een jaar om nog járen over na te praten!

De afgelopen periode is er bij ons weer het een en ander veranderd, bijv;

Het was wat ons weer een jaar om nog járen over na te praten!